Moonshine got me

Din kropp ropar på mig

Jag vill smeka din kind

Hålla din hand och viska ditt namn

Men jag vet knappt vad du heter

Desto mindre vem du är

 

Känslorna tar mig med storm

Hjärtat slår ett extra slag

Jag tittar på dig över glaset

Fångar din blick

Så som du fångar min

Hur blev allt så komplicerat

Hur blev jag så fängslad

 

Båda räds att tala från hjärtat

Vi står tyst bredvid varandra

Sparkar i marken

Tittar ner

Helt plötsligt är vi blyga

Jag känner din närvaro så starkt

 

Kanske leker jag med elden

Röker ciggen fast jag inte borde

Ser din magra gängliga gestalt

Två meter lång med armar så svaga

Du säger att ditt liv till slut ska lösa sig

Och jag undrar varför du behöver bevisa dig

Vem du behöver bevisa dig för

 

Jag gillade dig redan från start

Första gången jag kände din presens

Din närvaro

Som en elektrisk stöt

Din kropp ropade på mig

love hurts, skrivna här och nu | |
Upp